fet kuk

Alla inlägg under januari 2018

Av kuk huvve - 29 januari 2018 11:08

       Yoda skulle al  drig göra   såhär!!!! Det   måste 


vara fake!!!! Dehär kan in  te vara sant! Yoda      

     skulle aldrig   göra såhär!! Nån måst h  a fakeat på photoshop! Min värl  dsbild är

förstör  d!!!!!!!!!!!!! 


Mvh YodaBiggestLoverFan1989  

Av kuk huvve - 25 januari 2018 22:04

HAH ! det va ganska längeSEN JAG SKREV här! Lol!!!

MEN NU SKA jAG posta en bildOCH   SEN glömmer Jag NOG ATT   SKRIV

A här I typ 1   ÅR. HAHA xDDDDD!!!!!!!!!!!


 


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH  HA LOL VA ROLIG BILD!!!!

DEN E ROLIG

PÅGRUND AV ATT

Killen hånglar   med en anime karaktär och killen bakom tänker hugga   honom med en yxa

Och pluss så är denhär bilden tagen nånstans i närheten av ryssland i slav terretorium!

Så de gör   bilden roligare för slavar e roliga!!! haha XDDDDDD!!!  

 

XD!

LOL!

 

 

FUCKIJN  RASISTER BVARFÖR FAN  SKRATTAR N NJI ÅT   ATT DOM E SLAVAR NI E SPÅ JÄÖVLSA   RStsistska jag kommer fucking slå ner eer fukc ing rasists

 

Okej hejdå mina fans och vänner! :) ses nån annan gång.

 

Mvh     Jag vet inga hur jag ska skicka ett email till en   kille där jag säger att jag int vill göra en grej! hejdå! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är en religion som accepterar allt och alla! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hej! :)
 Hej cooling! B)
 Hej kan du gå? :/
 Hej men du är inte så cool :l
 Hejdå :(
 lol kys xD

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok mina DUDES :)


Skapa flashcards